فروش سگ پامرانیان
23
تیر
13233

اگر دنبال خرید سگ پامرانیان هستید اما شاغلید و نمیتوانید وقت زیادی برای سگ آپارتمانی خود بگذارید خرید سگ پامرانیان گزینه خوبی نیست. پس از خرید سگ پامرانین باید در نظر داشته باشید که وقت کافی برای محبت و رسیدگی به این نژاد سگ کنار بگذارید.

 


    
 نژاد سگ پامرانین

سگ پامِرانیان سگی است کوچک ، پشمالو با گوشهای کوچک و نوک تیز و صورتی شبیه به روباه. انواع کوچک نژاد سگ پامرانین با خصلت مطیع بودن و روحیه سر زندگی به همراه جثه خاص ،فروش سگ پامرانیان را بعنوان یکی از مهمترین حیوانات خانگی و دست آموز مطرح ساخته است.
سر در مقایسه با بدن دارای نسبت خوبی است. اگر قصد خرید سگ پامرانین را دارید به دقت داشته باشید که سگ پامرانین دارای چشم های براق ، به رنگ مشکی و دارای اندازه متوسطی است. گردن کوتاه است و قاعده آن به خوبی با شانه ها اتصال می یابد. موی سگ پامرانیان دارای حالت مضاعف است پوشش زیرین کوتاه ، نرم و ضخیم است و موهای سطح بلند و زبر می باشد.
دم سگ پامرانین نیز توسط موهای زیادی پوشیده شده.فروش سگ پامرانین در انواع رنگها شامل قرمز ، نارنجی ، کرم و مشکی ، قهوه ای و خاکستری فروخته مشود.
    

توضیحات سگ پامرانین

 سگ پامرانیان رفتار آمرانه ای دارد. باهوش و زیرک می باشد. سگ پامِرانیان سگ سرزنده ، باهوش ، مشتاق برای آموختن بنابراین تربیت سگ پامرانین ساده می باشد، بسیار باوفا و شجاع است و غالباً با سایر سگها و حیوانات به خوبی کنار می آید. اما بعضی از آنها فکر میکنند که جثه بزرگتری نسبت به آنچه هستند ، دارند و اقدام در حمله به سگهایی بزرگتر می نمایند.

سگ پامرانیان دارای صدای بلندی ست و دیدبان بسیار خوبی است. بعد از خرید سگ پامرانیان اگر می خواهید در هنگام صدای درب و زنگ تلفن پارس نکند باید از سنین کم مورد آموزش هایی جدی قرار گیرد. خرید سگ پامرانین برای کودکان پیشنهاد نمی شود.

فروش سگ پامرانیان    


 خلق وخو سگ پامرانین

 وزن در نر فروش سگ پامرانین : (6-9) ک.گ ، در ماده فروش سگ پامرانین: (6-8) ک.گ

ارتفاع در نر فروش سگ پامرانین: (18-30) س.م ، ارتفاع در ماده فروش سگ پامرانیان: (18-30) س.م
    

وزن ، ارتفاع درسگ پامرانین

 برخی از انواع سگ پامِرانیان دارای مشکل کشکک پا هستند. بیماریهای قلبی ، مشکلات پوستی و عفونت چشم نیز شایع می باشد.
بهتر است در تغذیه آن از غذاهای خشک بهره گرفت تا از بروز مشکلات لثه جلوگیری شود و دندانها در حالت سالم و خوبباقی بماند. سگ پامر ماده اکثراً برای زایمان به سزارین نیاز دارند.
    

فروش سگ پامرانیان

 

مشکلات سلامتی سگ پامرانین

سگ پامرانین برای زندگی آپارتمانی مناسب می باشد. اصولاً در داخل خانه فعال است و نیازی به حیاط ندارد بهتر است در فواصل گرما به خنک کردنش اقدام کنید تا دچار گرما زدگی نشود. فروش سگ پامرانین یکی از محبوبتریت نژاد های سگ می باشد.
    

 شرایط نگهداری سگ پامرانین

 سگ پامرانیان از پیاده روی لذت می برد و خودش به تنهایی می تواند موجبات تفریح و بازی خود را فراهم کند ترجیحاً بهتر است یک حیاط کوچک در هنگام بازی در اختیارش قرار دهید.
    

 فعالیت بدنی سگ پامرانین

 سگ پامرانین در حدود 15سال عمر میکند. سگ پامرانین بسیار دوست داشتنی و با محبت است.
    

 طول عمرسگ پامرانین

  موی بلندسگ پامرانین مضاعف و سگ پامرانین نیاز به آراستن و شانه زدن روزانه دارد. بهتر است شانه زدن را از قسمت سر سگ پامرانین شروع کرده ، موها را به چند تکه تقسیم و بصورت برعکس شانه کنید.  استحمام سگ پامرانین در مواقع ضروری پیشنهاد می شود. سگ پامِرانیان یک یا دوبار در سال ریزش مو دارد. گوشها و چشم ها را بصورت روزمره تمیز کنید و بصورت منظم به دامپزشک مراجعه کنید. ریزش مو در این نژاد زیاد می باشد. فروش سگ پامرانین نیاز به محبت و توجه زیادی دارد.
    

 آراستن سگ پامرانین

 نژاد سگ پامِرانیان از سگهای سورتمه نواحی ایسلند و لامپلند مشتق شده است. البته نام این نژاد از منطقه پامِرانیا گرفته شده است و احتمالاً اصلاح نژاد و کاهش اندازه این نژاد در این منطقه است. این نژاد برای اولین بار در اواسط قرن 19 میلادی در انگلستان مورد توجه قرار گرفت.
    


 گروه سگ پامرانین
   نژادسگ پامرانین دردسته ی سگ عروسکی  قراردارد. فروش سگ پامرانین برای خرید سگ آپارتمانی پیشنهادمیشود.
      

 فروش سگ پامرانیان

فروش سگ پامرانیان